Veelgestelde vragen over leasen

Hieronder vind je antwoord op de veelgestelde vragen over leasen bij LeaseJeMeubels.nl. Staat je vraag er niet tussen? Of wil je nog meer informatie? Je mag ons altijd bellen. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:30 uur op het telefoonnummer 085 - 022 0269.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt leasen eigenlijk?

Bij LeaseJeMeubels.nl lease je voor een vast en laag maandbedrag je nieuwe interieur, zonder een BKR-registratie. Geen grote investering en geen zorgen, want tijdens de leaseperiode van 5 jaar bieden wij een goede service en garantie. Na afloop van je contract halen wij de meubels gratis bij je op en kun je weer een nieuw contract afsluiten. Het hoeft natuurlijk niet, je kunt de meubels ook gratis op laten halen.

Wanneer kan ik leasen?

  • Je kunt je identificeren met een geldig legitimatiebewijs;
  • Je bent in het bezit van een Nederlandse bankrekening op jouw naam;
  • Je hebt een positieve creditscore;
  • Je staat niet onder bewind of curatele.

Hoe lang duurt de leaseperiode?

De leaseperiode is standaard 5 jaar. Tegen het einde van het leasecontract kun je natuurlijk weer een contract bij ons afsluiten. Ruim van tevoren ontvang je van ons een voorstel. Aan het assortiment worden regelmatig nieuwe trendartikelen toegevoegd, zo kun jij na 5 jaar weer een gloednieuw interieur samenstellen. Het oude product wordt dan netjes opgehaald en geschonken aan het goede doel. Zo geven wij deze items een tweede leven en dragen wij samen een steentje bij.

Staan de maandelijkse termijnen vast?

De hoogte van je maandelijkse termijnbedrag staat vast. De leasetermijnen worden automatisch geïncasseerd.

Zijn er bijkomende kosten?

Nee! Je betaalt een vast bedrag per maand zonder bijkomende kosten of verrassingen.

Kan ik meubels leasen zonder BKR-registratie?

Jazeker. Bij ons lease je meubels zonder een BKR-registratie.

Mijn lease-aanvraag is succesvol afgerond, wat nu?

Zodra wij jouw getekende contract hebben ontvangen, gaan we voor je aan de slag. Het artikel wordt speciaal voor jou gemaakt. Als het helemaal klaar is, nemen we meteen contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorging.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Pas na het ondertekenen van het contract is je bestelling definitief. Daarvoor kun je de bestelling nog wijzigen of annuleren.

Wat zijn de levertijden?

Het meubel wordt speciaal voor jou op maat gemaakt. De levertijd van boxsprings bedraagt gemiddeld 6 tot 8 weken, van bankstellen 8 tot 10 weken.

Hoe werkt de bezorging?

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd door ons speciale bezorgteam. Bij aflevering wordt het product, indien nodig, naar boven gebracht. Het product wordt netjes gemonteerd en naar wens afgesteld. We gaan pas weg als je helemaal tevreden bent! We laten je niet met de rommel zitten, verpakkingsmateriaal nemen wij gewoon weer mee terug. Levering op de waddeneilanden en in het buitenland/België is helaas niet mogelijk.

Ik ga verhuizen…

Ga je verhuizen? Geen probleem! Wij verhuizen met je mee (binnen Nederland). We demonteren het meubel zorgvuldig en in je nieuwe woning wordt het naar wens weer gemonteerd.

Heb ik garantie bij leasen?

Uiteraard! Wij bieden 5 jaar garantie. Als er onverhoopt iets kapot gaat komen wij het kosteloos repareren. Meld ons ook als iets niet naar wens is, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

Help, schade, wat nu?

Vervelend! Meld het ons zo snel mogelijk per e-mail (klantenservice@leasejemeubels.nl), met vermelding van je bestelnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Wij gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag.

Kan ik de bank of boxspring ruilen of retourneren?

Het meubilair wordt volgens jouw keuze op maat gemaakt en kan om die reden niet geruild of geretourneerd worden. Na de leaseperiode kun je natuurlijk wel weer een ander item uitzoeken en leasen.

Kan ik mijn leasecontract tussentijds opzeggen?

Je kunt het leasecontract niet tussentijds opzeggen.

Kan ik de meubels ergens bekijken?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben de meubels uitgebreid gefotografeerd en omschreven. Bij vragen over de producten kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij vertellen je graag meer!

Kan ik de meubels kopen?

Nee, helaas kun je de producten op onze website niet kopen.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:30 uur bereikbaar via het telefoonnummer 085 - 022 0269 of stuur een e-mail naar klantenservice@leasejemeubels.nl.

Loading...